info@sofwarovyservis.cz+420 774 886 185

Servis Webů


Servis a opravy Webů

Když už máte svou webovou prezentaci, eshop nebo jakoukoli webovou aplikaci, uvědomujete si, jak je životně důležitá pro Váš business. Jak čas kráčí, mění se Vaše firma, její velikost, technologie se kterými pracujete, Vaše potřeby i potřeby Vašich zákazníků. Změny nastávaj i u webových technologií a především designu sledujícího módní trendy. Uvědomujete si, že Váš web musí být stále moderní, musí být v tom správném pohybu. Uvědomujete si, že základní kritéria, jako jsou obsah, relevantnost, přehlednost, vyjádření Vašeho stylu nastavují u vašich zákazníků obraz o vaší společnosti a musí být vždy aktuální. Právě pro Vás je servis webů!

Posouzení webu zdarma

Když už investujete nemalé prostředky do svého webu, očekáváte, že jeho návštěvnost bude co nejvyšší. Možná se Vám zdá, že máte nejlepší web, jaký je možný nebo se Vám naopak zdá navštěvovaný méně, než byste si představovali. Ať tak či onak, jistě oceníte názor nezávislého člověka, který vám nastaví zrcadlo. Využijte tedy možnosti nechat si u nás posoudit zdarma obsah vašeho webu a pak se rozhodnout, zda učinit nějaké kroky pro jeho zlepšení.

Webové stránky (strana klienta)

Front end Vašeho webu je důležitý. Vaše prezentace je to co rozhoduje o tom, za se Váš klient rozhodne s Vámi spolupracovat, nebo se otočí na podpatku a odejde. Ačkoli jste kdysi měli web na úrovní, dnes je spousta důvodů proč lidé odcházejí z Vašich stránek. Těch důvodů může být spousta. Zjistil třeba klient, že se na Vašem webu už rok nic nezměnilo? Nebo Vás našel na mobilu v čekárně a zjistil Váš design není responsivní nebo obsahují flashové aplikace a stránky jsou pro něj tedy jen obtížně čitelné? Co když se v jeho novém prohlížeči zobrazují s chybami? Také může být zklamaný, že služba kterou na stránkách nabízíte, už není dostupná, nebo je dostupná za jiných podmínek. Nebo třeba jen hledá další informace pro své rozhodování… I s tímto Vám může pomoci servis webů.

Webové aplikace (strana serveru)

Každý vývojář webové aplikace, kterého jste si najali, určitě udělal vaši aplikaci tak aby byla rozšiřitelná. Mohl použít reakční systém, hotovou aplikaci, či vlastní řešení. Může se ale stát, že se vaše společnost rozšíří směrem, se kterým nepočítal. Jsou ale i jiné případy, kdy je potřeba upravit webovou aplikaci. Přestože každý dnes zálohuje svá data, stává se, že majitel webu nemá ozálohované aplikce a operační systém a v případě nějaké nehody zjistí, že aplikce jsou již novější a jeho aplikace chodí s větším, či menším množstvým problémů. I s tímto Vám může pomoci servis webů.

Intranety

Spousta firem si oblíbilo intranet jako základní komunikační prostředek ve společnosti, sloužící nejen ke komunikaci, ale jako úložiště společných dokumentů, fakturační místo, společný kalendář, společný poštovní klient, výkazy hodin, projekt management a podobně. I tato část vaší společnosti se musí vyvíjet s Vámi. Úprava intranetu, nebo dokonce propojení intranetu s Vaším účetním systémem Vám může zvednou efektivitu práce a tím snížit náklady. To může být malé zlepšení, může to znamenat rapidní nárůst vašeho výkonu, dokonce i klíčovou zbraň v boji s konkurencí. Často se stává, že společnost docení význam intranetu až v době kdy o něj příjde. I s tímto Vám může pomoci servis webů.

Přidání jazyka

Přidání jazyka do existujících stránek není složitá činnost, ale vyžaduje svůj čas. Řada stránek už více jazyků podporuje a stačí tedy odeslat texty překladatelské agentuře. U těchto stránek je pak i většinou jednuché, nové texty aplikovat. Trošku pracnější to může být u jednodušších stránek. Každopádně Vaše rozhodnutí pro úpravu bude u obou případů správné. Stránky ve více jazycích nejsou jen základní požadavek při vstupu na nové trhy, ale stránky pak vypadají profesionálněji a hlavně si trošku polepšíte ve vyhledávačích. I s tímto Vám může pomovi servis webů-

SEO

Být na předních místech vy vyhledávačích je jeden ze základních požadavků na Vaše stránky. Proto je třeba stránky napsat tak, aby se líbily nejen lidem ale i vyhledávačům. Rozhodně se ovšem nejedná o nahodilou práci, kdy vývojář webu do stránek něco zázračného napíše a postavení stránek se zlepší. Naopak, SEO je dlouhodobá a náročná práce, kdy je potřeba součinnost všech, včetně zadavatele webu. Proto máme v nabídce i pokračování v práci, kterou předchozí webdesigner již nechce, nebo nemůže dělat.

Analýza návštěvnosti

Se SEO je v úzké souvislosti i následující odstavec. Práce, kterou na stránkách provádíte nemůže být podložena jen domněnkami a názory. Je třeba změřit, zda Vaše úsilí vede k výsledku. Naštěstí, je již řada nástrojů, které Vám mohou pomoci získat prokazatelné informace o návštěvnosti, ale i dalších statistikách a parametrech stránek. Takovým základním nástrojem může být Google Analytics, ale nástrojů, které můžete použít je více. Jsou dispozici placené ale i neplacené aplikace. Robotea Vám ráda poradí při jejich výběru a zejména implementaci do stávajících stránek.

Měření konverzí

Očekávatelná evoluce v Analýze návštěvnosti je měření konverzí. Dájí se logovat všechny kroky a akce které uživatel na stránkách provádí a kolik času na stránkách stráví. Nejdůležitější statistikou je procento konverzí, tedy počet skutečných zákazníku ku celkovému počtu unikátních návštěvníků na stránkách. I tato věcička jde do stránek dodělat později po předání původního projektu.


Servis opravy aplikací a systémů,
Servis a opravy iOS aplikací,
Servis a opravy aplikací obecně,
Ceník